Mrvalp Dün doktora gittim kese görünmedi kalınlaşma var dedi sat tarihine göre 4+5 haftalık. Betahcg değerim 2750 küsür çıktı haftaya gel bakalım dedi. Yeni olduğu içinmi gözükmedi kese bilgisi olan varmı
Patito__ Mrvalp 6. Haftaya kadar bekleniyor canim gec dollenme olabiliyor bazen. Ayrica bazen bu degerde goremeyende olur ben misal onceki hamilelikte 4000 de görülmüştü ilk gittigimde kalinlasma var demisti. Gec dollenme olms iki haftlk Bir sonraki hafta netleşir beklemek gerek
Mrvalp Patito__ bir nebzede olsa içim rahatlıyor böyle yorumlar görünce. haftaya salı veya cuma gitmem gerekiyor sizce salı gitsem görünürmü yoksa işimi sağlama alıp cumamı gideyim
Patito__ Mrvalp degere gore pzrtesi/sali gozukur gibi cnm ama yinede daha gec gideblrsiniz tabi karar sizin.