Ben evlendikten 1 buçuk yıl sonra düşündüm 3. Ayda tuttu kimyasalla sonuclandi. Folik asit kullanmiyordum, doktor folidoce vermişti o sıra. Sonrasında Ara verdim ve tam 3 yıllık evliyim 4 ay önce denemeye başladım şuan 7 haftaligiz bu defa elenatal kullandım kesinlikle tavsiye ediyorum. Hamile kaldıktan sonra elenatal 1 e geçirdi doktorum,2 ve 3 ü de var içeriği bayağı bi zengin. Hatta bazı kan değerlerim düşük bütün vitaminler olduğu için doktorum ekstra ilaca bile gerek duymadı. Vücudu tam takım gebeliğe hazırlıyor bence 😍Hayırlı haberleri almayı allahım en kısa zamanda nasip etsin ama çok normal bi durum kafayı boşaltıp oldu mu olmadı mi demeyi bıraktığın zaman olacak😍♥