Angel19 benimde bir oğlum var ikinci için 14 haftaya %60 erkek dediler biz değişmez diye düşünürken 18 haftada kız olduğunu öğrendim hala kabul edememiştim dün detaylıya girdim kesin olarak kız olduğunu öğrendim benim ultrasyon kâğıdıma cook benzettim Oyuzden dedim inşallah öncelik sağlıklı olması erkeği tatmışsınız birde kızı tadarsınız bizde şuan acayip heyecanlıyız sizi cook iyi anlıyorum :)