Ykfi 26 haftalık hamileyim kanama oldu doktor düşük yada erken doğum riski var dedi yaşayan daha önce yaşayan ve normal süresine dönen var mı
Mravza Ykfi ben hem başlar da hemde 18 hastalık ken yaşadim hergün iğne 5 tane fitil kulanoyordum dınlen iş yapma denıldı evde birde 4 yaşinda kızım var nekdar dinlene bıldim işte şimdi 34+5 olduk
Seherkarakoc Ykfi stres yapmamaya çalis ve mümkün olduğunca yat dinlen. Lavabo dışında ayağa kalkma ve progestani fitil olarak kullan. Ağızdan daha etkili demişti doktorum. İnşallah vaktinda zamanında sağ sağlım alırsınız kucaginiza ☺️
Gulsena09 Ykfi ben 15.haftada 30 ve 31. haftada kanama yasadim riskli bi hamilelikti erken dogum riskim vardi 35+0 da 6 gun once kucagima aldim oglumu 2950 gram dogdu kuveze de girmesine gerek kalmadi cok sukur
Hasret72 Ben ilk üç ay yaşadım kanama Progestan hap ve iğne kullandım durdu, size ilaç birşeu vermediler mi? Doğuma kadar hap kulla çnsn var
Hasret72 Ykfi brnim 6 haftalık iken oldu 12 haftalığa kadar sürdü, size her gün kullanmam için birşey vermediler mi hap vs ? Düşük önleyici erken doğum önleyici
Ykfi Hasret72 Hasret72 ilaç verdi ama ne verdi bilmiyorum eşim alacak eczaneden 2 hafta sonra tekrar gel dedi kanamam şuan durdu ama ağrım var
Ykfi Mravza banada iş yapma dinlen dedi doktor ilişki yasak dedi ama 26 kadar bir şey yoktu bir anda oldu kanama serum ve hastanedeyjen fitil verdi