Yazan olurmu bilmiyorum ama canm çok zıkkın ikinci gebeliğim ilk hamileligimde böyle şeyler duymadım doktor riskimin olduğunu erken doğum olacağını 2.3 hafta geride olduğunu çok küçük bir bebek gelişemicek kuveze giricek falan dedi ve gittiğim 3 üncü doktor üçüde aynısını söylüyor bi anne olarak çok kötüyüm 29+2 haftalık ama 27+2 ultrasonda gözüken 1 kilo normalde bir iki hafta geride olmasına takılmam ama
söylenenler canımı çok sıktı bu durumu yaşayıpta duzelen varmı doktorlar kanadımı kırdı resmen umutsuz konuşarak hiçbir şey yiyip içesim gelmiyor