Daha öncede bel ağrısı ile ilgili yazmıştım bel ağrısından buna döndü . 16. Haftada daha hemde .
Suan kalçama sağ bacağıma vuran bir agrı var ama resmen Topalım ya tutunarak yürüyorum ve 3 yaşında bebeğim var .
Bacağımın Üstüne basarken kalçamın üzerinde bir yere şimşek çakıyor sanki . Bir damla bile abartmıyorum az söylüyorum. Acile gidelim diye düşündük ama ne yapacaklar ki yada giden var mı bir şey yapıyorlar mı ? Allah aşkına bir çözümünü bulan yok mu yada hafifleten bir şey . Yarın tekrar doktorumu arayacağım . 🥺