Gokyuzummm Allahım en hayırlı olanını versin. Biz de 1 senedir deniyoruz. Ben ilk korunmayı bıraktığımızda hemen hamile kalacağımı sandığım için adetime 1 hafta kala testler yapmaya başlıyordum . Her ay hayal kırıklığına uğraya uğraya artık bunun benim kontrolüm dışında gelişen bir süreç olduğunu öğrendim. Umarım dualarınız kabul olur. Fakat aceleci davranıp kendinizi üzmeyin 🙏🏻