Cansu12344 Bende de bagırsakta parlaklık ve beyinde kist cıktı kistin gecebılcegını soyledı bagırsagındakı parlaklık ıcınde kan yutmuş dedi normalde ozele takıplıyım detaylıyı devletde cektirdim hıc memnun kalmadım fetal dna ve amnıyosentez onerıldı ıkısınıde yaptırmadım içimide bu süre zarfında temiz tutuyorum kötü bir şey düşünmüyorum burda yorumlarda yazılanlarda hıc kotu bır sey duymadım içinizi temiz tutun stres bebekleri etkılıyor Allah büyüktür