meryinthemood Valla benim kasılmalar, nefes darlıkları, doğum gerginliği, ağrılar vs vs vs… sizler nasılsınız?
Happy-melek1997 meryinthemood bende tam 37 deyim bekliyorum ne zaman gelir diye göbeğim iyice gerildi çok sert bazen çok rahat hissediyorum yok gibi sancı oluyor bazen adet sancısı gibi gidiyor geçiyor devamı yok şişlik ödem hepsi bir arada ne zaman doğar gelir bilmiyorum da suyum mu gelir kanama mı olur sancı mı gelir karmaşık duygular yaşıyorum
Gamzeeeeeee06 Bel ağrısı mı dersin bacak kalça uyuşukluklarımı dersin ayakta sanki aşağı çekiyo karnım doğrulamıyorum buralar çok kötü yani😅
meryinthemood Gamzeeeeeee06 ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne ayakta kalamıyorum sığamıyorum ortalığa, bebek de sığamıyor belli hareket ederken canımı acıtıyor 🥲
Gamzeeeeeee06 meryinthemood ha geldi ha gelecek o kadar tetikteyim ki yalancı sancı mı gerçek sancımı anlayamıycam yani 😂 bi yandanda yıl kaybetmesin şu aralığıda atlatayım umudu 🥴😂
Gebesasli Karnım gerim gerim geriliyor ve grip oldum 38 derece ateş,eklem ağrısı ve öksürük beni mahvediyor. Öksürdükçe karın kaslarım cız cız yanıyor sanki çok kötüyüm dua edin toparlayayım bir an önce :(
Gamzeeeeeee06 Gebesasli geçmiş olsun canım zencefil bal karabiber karışımı yapsana hatta limonda sık iyi geliyor
meryinthemood Gamzeeeeeee06 ay ben hiç sancılanmadım normal midir yoksa sancı var da hissetmiyor olabilir miyim nstde de çıkmadı şükür ayrı da. Ama kasılmalar çok fena🤦♀️🤦♀️
Gebesasli Gamzeeeeeee06 kış çayı almıştım onu içiyorum suan insallah fayda eder :( öksürüğün bebeğe zararı olur mu acaba bi bilgin var mı ?
Gamzeeeeeee06 Gebesasli ciğerlerine indiyse yani derinden geliyosa öksürüğün yalnızca seni rahatsız eder yoksa bebeklik bir durum olmaz ama tabi enfeksiyon falan yoksa. Sen dediğim karışımı bir dene ama kıvamı yoğun yap macun gibi onuda boğazında tut biraz direk yutma yaksın karabiber iyice zencefilide taze al rendele inşaallah geçer hemen haftan ne bilmiyorum ama doğum yakınsa biran önce toparlanırsın canım
Rabiamina meryinthemood benim de sadece 2 kere belime vurdu. Bence normal yani yeni yeni başlıyor olabilir.
Gamzeeeeeee06 meryinthemood sancı adet sancısı gibi oluyor belinden girer ağrı beni genelde geceleri yokluyor bi bide karnının sertleşmesi lazım
Deebg Morsalkim niye 37de canim bir sıkıntı mı var bende gebelik zehirlenmesi olduğu için 37ye gün verdi doktorum ama erken mı diye korkuyorum
Happy-melek1997 Gamzeeeeeee06 ayy benim öyle geceleri oluyor karnım sertleşiyor belimden ağrı adet sancısı gibi geliyor gidiyor 🫢🫢🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gamzeeeeeee06 Happy-melek1997 o yalancıymış işte 😂 gerçek sancı için 15er dakikadan takip etmen lazım dedi doktorum karnın sertleşip dakika sıklaşırsa geçmiş olsun 😂 bi de şu tolga çevik olayı var ben yapamıyorum mesela o hareketi ne yani doğuracak mıyım 😂
Happy-melek1997 Gamzeeeeeee06 başlayacam yalancısına😂😂 töbe yarabbi benim hiçbir yalana tahammülüm yok🤣🤣 😂😂😂 güzelce gelsin işte bende deniyorum yapıyorum ama günden güne zorlaşıyor yaparken 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤭🤭