busravrc esra34_ kız bunları yapıp doğuma gitsem doğurmaya mecalim kalmaz😅 normal doğum için bir engelim yok doktor baş aşşağı kanalda dedi ama işte doğum için beklemek zor bebek baskı halinde olduğu için pelvisim ağrıyor o yüzden doğurmak için uğraşıyorum 😅
esra34_ busravrc hamilelik de hareket etmekde zor gerçekten ama normal doğum için elinizden geleni yapmak zorundayız bu arada YouTube da aylara göre egzersiz Ler var onlarida yap onarida yapiyordum şimdi aklıma geldi
Brcuburci Anneccikk_03 36.haftadayim.daha egzersizlere başlamadım 😅 korkuyorum başlasam mi başlasam hemen dogururum belki diye
Anneccikk_03 Brcuburci bence yavaştan başlayın, 36. Haftaya uygun basit egzersizler var erken doğum riskiniz yoksa bence yapın, doğumda faydasını görürsünüz
busravrc valla artık doğumu bekleyebilirim,ben çatı muaynesi olmamak için doğurmak istiyodum randevuya kadar ama bugün muayneye gittim çatı muaynesi oldum şuanda doğurasım kaçtı ağrıdan perişan oldum🥲