Merhabalar 33+3 de rutin kontrole gittim ara ara karnımda çok kasılmam oluyordu beni korkutuyordu nst de sancı çıktı ama ben sancı hissetmiyordum doktor beni doğumhaneye gönderdi orda alttan muayene edip nstye bağlayıp iki hafta sonra gelmem söylendi kontrolün üstünden 3 gün geçti dünden beri göbeğimin düştüğünü hissediyorum çevremdekiler de öyle söylüyor ve ağrılarım var özellikle iki bacak aramdan rahmime doğru yürürken zorlanıyorum çok korkuyorum daha çok erken daha önce yaşayan var mı?