2 hafta önce doğum yaptım eve geldiğimde yine kötüydüm aınra düzelmişdim. Şimdi yine dün akşamdan beri halsizlik, aşırı şiddetli baş ağrısı, vucut ağrısı tüm vucudum ağrıyo, bulantı, üşüme titreme hafif ateş var (37-5-38 arası).
Fark ediyorum göğüslerim sertleştiği zaman aşırı ağrıyo ozaman dahada kötüleşiyorum sizce emzirmekle alakalı olabilirmi ? Göğüslerim helede aağ göğsüm emzirsem bile ağrıyo hemen uzun vakit gecmeden sertleşiyor artık resmen emzirmeyi bırakma raddesine geldim bu hep böylemi olucak sürekli hastalanıcaköıyım ve emzirmekde işkence oluyor böylelikle aşırı ağrılı oluyor
Göğsümün ateşi 39.5 cıktı sizinde böylemi ? Yani emziren göğüs böyle sıcak oluyomu yoksa enfeksiyon felanmı ?