Kızlar 38.haftadayım millet temizlik falan yapıyor bana ne oldu bilmiyorum çok halsizim kan degerlerim iyi çıktı kaşıntı mide ağrısı karın ağrısı ile mücadele ediyorum.Hiç böyle olmamıştım 2.hamileligim. Tam tadını çıkacağımız günler geldi mutlu mutlu dogumu bekleyeceğiz derken ben iptal oldum bu halsizlikle nasıl doğum yapacağım hic enerjim yok annem yardım ediyor sizde durumlar nasıl herkes ben gibi mi?