Ezgiserce Meryemld benim doktorum 4 haftalıkken izin vermedi 23 haftalığım 2 gün önce sordum artık serbest dedi doktorunuza danışmadan kestirmeyin
sedakyhn Az önce bende yazdım. Çok kararsızım kestirsem mi diye 4+6 günlüğüz biz de birşey olmaz diye düşünüyorum ama büyüklerimiz derler ya hamile iken saç kesilirse bebeğin ömrü kısa olur diye o yüzden kafam çok karışık.
Deniz4848 Ben hamileliğim boyunca kestirdim yaza denk geldi denize giriyordum. Doğum yaptım çok şükür bunlar hurafe Allah korusun bir şey olsa saçımı kestirdiğim için mi olacak