Kizlar insülin direncim olduğunu öğrendim hemde baya yüksek. Aşırı uyku hali, kilo, yorgunluk ve tatlı isteği oluyor. Bebek düşünüyordum ama önce sanırım bunu aşmalıyım bu durum bebeği de etkiler mi bu şekilde olup hamile olan var mı? Varsa nasıl düzene sokmaliyim?