Gulsahkaya36381 Nst surekli hareketsiz oldugu icin pazwrtesi 34+3te sezeryana girecegim 4 doz ciger gelistirici yapildi su an bebek 2300 gram boyle olup kuveze girmeyen varmi korkuyorum kizlar
Dlnacl Gulsahkaya36381 merhaba benim oğlumda 34 de doğdu 2160 gram dı şişliği falan indikten sonra tabi net kilosu buydu . Solunum yetersız olduğu için 11 gün küvezde kaldı Sımdı altı aylık oldu çok şükür
Dlnacl Gulsahkaya36381 amin inşallah girmez. Gebelık kolestazı olmuştum akciğer enzim değerlerim yükseliyordu bebegın anı kalp durması olabilirdi bir hafta yatış yaptım 34 de sezeryan oldum
Gulsahkaya36381 Dlnacl benimde harkeetler duzensiz nst de nabiz dusuyor sürekli kakasini yaomis olma ihtimali olabikir diye alinacak
Gulsahkaya36381 Nakskdkdkd evet dogdu tam 34+2 de 3 gun kuvezde kaldi sadece simdi evimizdeyiz cok sukur 💛
Nakskdkdkd Gulsahkaya36381 ay cok sevindim Allah anali babali buyutsun 🙏 kac kg dogdu acaba ? Bende 34+5 haftalik hamileyim agrilarim artti kuveze girer diye de korkuyorum 😢
Gulsahkaya36381 Nakskdkdkd 2240 gr dogdu canim 45 cm insallah gununu bekler ama beklemezse de korkma kuveze bile girmeyebilir ❤️