Kızlar 25+2 haftalık hamileym tesadüfen tahlil sonucu gebelik şekeri olduğumu öğrendim. İnsülin başlandı günlük 12 doz. Evde kendim takip yapıyorum açlık 100 tokluk 160 civarı çıkıyor. Düşüremedim birtürlü. Gebelik şekeri çıkan var mı? Süreç nasıl ilerledi yardımcı olur musunuz ?