Kbradll Arkadaşlar merhaba geçtiğimiz pazartesi doktora gittim 166 çıkmıştı kalp atışı bugün sağlık ocağında tekrar kontrol ettirdim 129 ile 130 arası çıktı neden bu kadar düştü kötü bir durumum var