7+2 haftalık gebeyim çatlatma iğnesiyle gebe kalabilmiştim 5 haftalıkken kesem gozukmusti ama kesem buyumedi 5 haftalıkken 6mm di 7 haftaligi geçti 7 mm doktor dedi kesen buyumuyor gelişim yok sonlandrmamiz lazım benim gibi başına gelen varmı beklemelimiyim böyle yasayip bebeği gören kalp atışını duyan oldumu sonradan :(