Kızlar 33+6 haftalığız karnımın üstü sertleşiyor ve 2 taraflı belime vuran ağrı da var. Dün nst de sancı çıkmıştı doktor yatış yapmak istedi ben kabul etmedim evde bir özel çocuğum var diye. Şimdi baya sancım var birde işin kötüsü bebeğim makat geliş. İnşallah sağlıkla gelir bebeğim bir sorun problem olmadan. Hem dualarınıza talibim hemde bebeği nasıl baş gelişe çevireceğim. Sezaryen kötü bişey değil ama 4 yaş özel oğlum olduğu için benim açımdan çok zor olur 🥲 bu haftalarda doğup küveze girmeyen var mı acaba