Seval00seval Kızlar yine ben peçeteye pembemsi bir kan geldi silik böyle net değil akıntıyla beraber adet mi oldum yerleşme kanaması mı anlamadım sabah yaptığım da minnacık gibi bir şeydi şimdi 3 damla gibi daha da az olabilir adetim yeni mi sökülüyor acaba
Hamide_00 Seval00seval yerleşme kanaması olabilir pembe kahverengi falansa bende oğlumda bi kaç gün kesik kesik görmüştüm
Seval00seval Peki adetin ilk günü olması normal mi yerleşme kanaması olarak düşünmeniz benim bildiğim adet gününden 2-5 gün önce oluyor
Bernossssss Benim adetten 1 buçuk hafta sonra oldu halen devam ediyor ama 7-8 gündür çamurumsu bir akıntı şeklinde .