İkili test yaptıramamıştım geç kalmıştım üçlü test yaptırdım testimin sonucunu aldım düşük risk çıkmış organ tarama testini de yaptı bir sorun görünmüyor dedi ama tamamen emin olmak için biz anne karnından sıvı alıyoruz dedi yaptıran var mı ben sıvı aldırmak istemiyorum hani herhangi bir şey olsa zaten ultrasonda da görürdü test sonucunda da görürdü diye düşünüyorum