Kızlar kimyasal gebelik sonrası korunma önerir misiniz? Sizler korundunuz mu?
Açıkçası ben korkuyorum ama yine de ertelemek de bir taraftan mantıklı gelmiyor. Zaten aynı şekilde sonuçlanacak ise, 2 ay sonra da 1 sene sonra da olsa olur gibime geliyor.
Fikre ihtiyacım var 🌸