Planlı sezaryen olup uzun süre emziren anneler var mı? 25 ine gün aldım (39+3 olucam o gün) cünkü bebeğin kafası büyük normal doğumla doğamayacak. Çevremde planlı olup 4 aydan fazla emzirebilen yok. Ama doğumu başlayıp da sezaryene giren arkadaşlarım 2 yıldır emziriyor. Bağlantı var mı bunlar arasında ???