Ayca1996- 3 aylık hamileyim.Gebeliğimin başından beri 4000 mL oksapar iğne kullanıyorum.Son bir aydır gözümde hafif kanlanma var. Ve bugün yine biraz daha artmış. Bu durumu yaşayan var mı?