alsar11 Evet kızlar eşimle kanımız uygun olmadığı için ( rhogam ) iğne yapılması lazım bana 28 haftalığımda. Şu an 26+4 haftalığım. İlk hamileliğim birazcık tırsıyorum böyle şey yaşayan varsa yazın bakayım🥹🧡
yeni_anne2 alsar11 3 gün önce oldum iğnemi kan alıp test yapılıyor hic korkulacak bisey yok merak etmeyin 😊
Aise2861 alsar11 aynen bende 6. Haftada oldum sonra daha bakmadılar. Ama yine test yapıcaz pozitif olma durumuna karşı dediler.benimde ilk :(((
keyfimin-kahyasi-misin alsar11 toton birazcık açıyor o kadar 🤣ben hamileliğimde genelde iki kez oluyorum 🙄🤣ilk haftalar lekelenme sebebiyle bide haftası gelince
Merve-99 alsar11 3 gebeligimde de farklı hastaneler olmasına ragmen hepsi kalcadan yaptı koldan yapılmaz kas içine uygulanan bi iğne
yeni_anne2 Daisyy000 3 gün önce oldum yanma vs yaşamadım hiç bende yakıyor diye duydum ama bana hiç öyle olmadı fazlasıyla rahat vuruldum nedense 🤣😂
Buse37 Ben 1.ayımda 1 doz oldum bi de 28.haftalar da 2.dozu oldum bizim de kan uyuşmazlığı var hiç korkulacak birşey değil çok acımıyor bile 😌
Elifckmk123 Aise2861 kaç hafta geçti üstünden iğnenin hemen yapmayın 6 hafta etkisi oluyor pozitif çıkar boşuna üzülmüş olursunuz
Aise2861 Elifckmk123 bana doktor her ay tekrarlamamız kan testini pozitif çıkmasına karşı diyordu 🥺🥺 6. Haftada oldum şuan 15 im