Dilanhalis0121 benim bazam ve yatağım baya yüksekti, inip çıkmak ağrılı oluyor ilk günler o yüzden ilk üç gece bir odamda köşe koltuk var (evdeki en alçak koltuk o olduğu için) onda yattım, bebeğin beşiğini de oraya taşıdık. sonra kendi yatak odama, yatağıma geçtim. İlk günler yüksek yatak veya koltuk zor oluyor, alçak yerde rahat edersiniz. Gece yatisindan bahsediyorum bu arada, ben kayinvalidem sağolsun, hastaneden geldiğim gün dahil gündüzleri hiç uzanmama müsade etmedi malesef sürekli eve bir sürü insan toplayıp getirdi.