gamzosgamzos Kardelen_nur doğum şeklinize bağlı ben 2.dogumumdan sonra taktırdım sezaryen olmuştum o yüzden 6 ay bekledik normal doğum yapanlara daha kısa sürede takıyorlar diye biliyorum