aysegull01 11+6 haftalık hamileyim belirtim çok olmadı tek göğüs ağrım vardı o da 8. Haftadan sonra geçti hiç hamile gibi hissetmiyorum normal mi acaba bu zamanlar 🫠
Hamide_00 aysegull01 bende 12 haftalığım aynı senin gibiyim ilk hamileliğim de öyleydi doğuma kdr hamile gibi olmadım her yere gider yürüyüş yapar dolaşırdım her işimi yapar rahattım böyle olması daha güzel bence ağrılar bulantılar çekeceğimize
smyye57 aysegull01 bende de mide bulantısı vs olmadı ilk zamanlar sadece 7. Haftayla beraber regl ağrısına benzer kasık ve bel ağrıları olmuştu sonra karnım hızlı şekilde belirginleşti. Şimdi 36+0 haftadayız bekliyoruz son aylar beni çok daha fazla zorluyor ilk aylar çok rahattım
Burcumm54 Merhaba 😊 normal hiç korkma. Benim ki tüp bebek ona rağmen hiç bir belirti hissetmedim hatta çok korktum. Ama çok şükür her şey yolunda. Kontrollerin normalse korkma. Hareketleri hissetmeye başlayınca insan rahatlıyor.
Hamide_00 aysegull01 hiç korkma aksine şanslısın herkes bulantılı kokulu zor günler geçirerek hamileliği geçiyo böylesi en güzeli şanslıyım
seyma0661 aysegull01 ilk 3 ay bulantım çok oldu ama kendimi hastaymışım gibi hissettim 2.trimester çok güzel geçti şimdi 3.trimesterle beraber bel ağrısı başladı 🤣
smyye57 aysegull01 kesinlikle çıkarın ☺️şuan yürüyüşe bile tek başıma çıkamıyorum maalesef dışarıda da uzun süre kalamıyorum evde yatış modundayım ☺️ve her türlü hazırlığımı 32. Haftaya kadar tamamladım şimdi rutin ev işleri ve dinleme ile geçiriyorum
Annelikmghb aysegull01 kız kendine nazarmi ediceksin. Cok sevinmelisin bence senin haftalarinda kusma kanama neler neler yasadim ve neler yasiyorlar esinden tiksinen mi evin kokmasindanmi. Masallah sana.
aysegull01 Annelikmghb ay ne bileyim herkes ben öyleydim ben böyleydim deyince kendimden şüphelendim hamile değilmiyim diye 😂