Sevgilimmmmmmm 14 haftalık oldum yani 4. Aya giriş yaptım. Son birkaç tane kalmış. Bitirsem sorun olur mu. Randevuma daha çok var ?
seyma0661 Sevgilimmmmmmm sorun olmaz doktorum kurun bitince bırak demişti yazdığı diğer ilaçlarda da olduğu için
Ceren1996 Sevgilimmmmmmm ben bugün gittim pazar günü 12 haftalık oluyorum bugün gittim doktorum d vitamini yazdı D-Rise diye ilaç. Birde prenelac multivitamij yazdi