Baran3535_ Kizlar kızım 1 buçuk yaşında herseyi anliyor kelimleri var giz teması var ismine tepki veriyor herseyi iyi ama sadece bu iki gündür parmak ucunda ara ara basıp yürüyor acaba meraktan mi çok taktim kafaya
[silindi] Baran3535_ kuzum yürüteç kullandın mı? Yeğenim yürüteç yüzünden bir süre parmak ucunda yürümüştü
Hamide_00 Baran3535_ normal bişey cnm yeğenlerim de öyleydi kendi oğlum da öyleydi belli bi ay öyle yapıyorlar sonra düzeliyor
Ssnm10 Baran3535_ canım hemen otizm teşhisi koyma bazıları da oyun olarak algılıyor otizm de erken tanı önemli ama şuna dikkat senin konuştuklarını tekrar etmiyorsa soruna cevap veriyorsa evet hayır demesini belli komutları yerine getiriyorsa hiç sorun yok
Baran3535_ Hamide_00 ayy inşallah cok şükür içim rahatladi hamileyim bide kafaya cok takitim herhalde
[silindi] Baran3535_ o zaman meraktan falan yapıyordur canım, yine de doktora gittiğinde söylersin stres yapma 🌸