Ceren1996 Merhaba kızlar bugün doktora gittim d vitamini olarak D-Rise kullanan var mı doktorum yazdı. Birde omega3 multivitamij mineral içeren gida prenelac yazdı kullananlar var mi
Gamzecebecii Ceren1996 Prenelac kullanıyorum Kullanmadan önce saçlarım dökülüyordu dökülme bile durdu 😂
yagmurcoskun Ceren1996 pregnacare omega 3 ve desiferol yazdı bize ve doğum sonuna kadar kullanacağız. 18. Haftada demir başlayacağız. Sağlıkla 🙏
Ceren1996 Gamzecebecii banada D-Rise verdi doktor günde 2 damla dedi. Zaten farkettiysen içtiğimiz OMEGA3 prenelacda d vitamini var sanırım
Gamzecebecii Ceren1996 aynen var çoğu vitamin içinde,ama o vitamini de aynı doktorum vermişti o yüzden birsey diyemedim ama aşırı düzenli kullanmıyorum d vitamini birde demir ilacı da iğrenç zorla içiyorum tuhaf geliyor tadı ya 🥹
Ceren1996 Gamzecebecii demir ilacını bana 16. Haftada yazicakmis doktor. Pazar günü 12 hafta oluyoruz. Ama D vitamini kullanmanız lazım düzenli şekilde D vitamini çok önemli
Gamzecebecii Ceren1996 umarım düzene girerim bende bana d ve demiri 24 haftada yazmıştı çok erken yazıyor size ya da bana mi geç yazdı 🫢
Ceren1996 Gamzecebecii normalde zaten 12. Haftada yazılması gerekiyo folik asiti biraktirip size gec yazmış doktorunuz