aysenur_5461 hem Araştırma hem özel takipliyim. İlk kızım özelde oldu bu da özelde olacak. Üzgünüm ama iyi olması tamamen şans işi. Ayrıca beni 9 ay takip eden doktor girmeyecekse, adımı doğumda öğrenen doktorla hatta bazen ebe ile ne yapayım ben? Derdini dinlemiyorlar, yanına birini almıyorlar yok yok kalsın.