Ayselhmrc ben de o zamanlar çok tedirgindim özellikle şeyden tedirgin oluyodum bir gün önce kesemeden bebiş erken gelmek isterse noluyo diye doktorum da dedi ki iki üç saat sonra ameliyat ettiğimiz oldu öyle faşır faşır bi sulandırma olmaz bir tık fazla kanar ama öyle bile sorun olmaz çok zorda kalırsak yani zaruret olursa yapabiliriz ameliyat demişti. O nedenle iğne konusunda tedirgin olmamıştım ben de