Arzu1616 ben kendimde uzatmak istiyorum ewt baş ağrısı yapiyo bssim agridigi zaman makas elime kaç kere geçti de eşim bilir beni pişman olacağımı ondan şimdi kesme doğunca kesersin diyor ben istediğim boyuta getirdim yeter diyorum anlamıyor😂 5 parmak kısa istiyorum sadece yoks saçından memnunum 😂 doğuma kadar on parmak olucak ama hayırlısı 😂