agustosguzeli Hanımlar son adet tarihime göre 7+3 Ultrason görüntüsüne gore de 6+5 Gözüküyor bebeğim. Hangisini dikkate almalıyım. Ya da çok bir fark var mı anlayamıyorum.Neden böyle olur?
myangelson agustosguzeli doktor aksini söylemediği sürece sat baz alınır. Ultrasonda bu şekil farklar olabiliyor normaldir
Satisati agustosguzeli her zaman son adet tarihinizi dikkate alın ultrason net bir sonuç vermiyor tahmini bir sonuç verir ve iki haftaya kadar ileri yada geri olması normal
Mmihtiban agustosguzeli normal benimde 17ye kadar 4 gün geri çıkıyordu sonra tam günü çıkmaya başladı
agustosguzeli myangelson yok aksini söylemedi ultroson raporuna sadece 6w+2D yazmıştı.(16.12.24 tarihinde). Ondan merak ettim 1 hafta oynuyor sonuçta. 1 haftada da bebekte gelişmeler yaşanabiliyor
turkan403 myangelson mrb benmde mi öyle acaba normalde son regl 5mayıs ama haziran 2snde leknmem oldu icin ordan baz alındı 28+5 hafta oluyo ama ultrason ölcümlerde 30+1 doktor da büyük haftasına göre dedi son adet göre haftasını yakalamış mı oluyo yoksa 28+5den mi hesaplmam lazım
myangelson agustosguzeli ultrason ölçümleri ne çıkarsa o yazılıyor kağıda. 2 haftaya kadar normal sayılıyor
agustosguzeli Zeyson hayır duymadım ama ultrosonda gösterdi. Bebek için ısı vermek çok zararlı olur biraz daha buyusun dedi doktor(kalp atışını duymak için ısı gibi bisey veriyormuşlar) 9. Haftada tekrardan gideceğim nasipse
myangelson turkan403 doktora sorsanız daha iyi olur bunu şimdi birşey diyemiyorum 🥲 haftasina göre büyük dedigine göre 28+5 haftayı baz alıyor doktorunuz
turkan403 myangelson ultrason ölcümlerini atsam bakar mısınız benm üc gebelik olucak mart diye biliyodum dogum ama ocak sonu şubat başı dedi 😂
myangelson turkan403 o nasıl oluyor ya son adete göre Mart çıkıyor doktor mu öyle tarih verdi diyeceğim de arada 1 ay oynuyor neredeyse 😅😅
turkan403 myangelson bak seninde kafan karıştı 🥲😂😂 son adete uyumsuz dediler gec döllnme v.s 2hazirandan baz alındı en son gitimde ultrason ölcümlerinde 30+1 yazıyo
turkan403 myangelson hayır haziran 2sndrn baz alındı oda doğum şubat başı gbi demişti ama bu gitim doktor da ocak sonu şubat başi gbi dedi aynı🤦♀️
myangelson turkan403 o zaman doktorun verdiği tarihten hesaplayacaksiniz mesela benim de geç döllenme sat ile hesap yapmıyorum sat ile benim hamilelik haftam arasında 8 hafta var 😂
turkan403 myangelson aa siznki de gec döllnme o zaman eved sat yazan haziran 2snden baz alınan tarih🤦♀️😂
Nilayy95 agustosguzeli sat tarihine göre almasın. Doktor ultrasonda iki hafta önde ve geride olması normal demişti bana. Oğlumda hep iki hafta önde gidiyordu. Bunda tam gününde gidiyor. Ama sat ı dikkate almalısın. Ultrasonda girişinde zaten sat tarihini giriyor doktor. Sonrasında ultrason ölçüm yaptığında belirli bir hafta gösteriyor ölçüm aralığına göre.