Beybyi Epidural çok da iyi bir şey değil mümkün olduğunca sadece Vajinal doğum yapmaya çalış evet ağrıyı azaltıyor ben de istemiştim ama eşim bunun çocuk için ve benim için sağlıksız olduğunu söyledi. Herkese uygulanmıyor isteğe bağlı doktor uygun görürse bir de dayanılmayacak bir ağrı olursa o zaman direk sezeryana alıyor zaten