Gunesazra 8+2 haftalık gebeyim. 11. Haftada doktorum yaptıralım dedi daha önce kızımda 2li testte orta riskli çıkmıştı çok üzülmüştüm bunda yaptırmak istemedim fetal dna yaptırmak istiyorum bu firma hakkında bilgisi olan var mı?
-37- Gunesazra ben geçen hafta panorama da yaptırdım Amerika’ya gitti ve bugün çok şükür geldi sonucum.ve temiz çıktı,yurt içinde güvenli bulmadim biraz daha imkanları zorlayıp Amerika ya gönderdim 9 günde geldi
C-z-M-d Gunesazra öncekinde genoksa yaptırdım bir sorun yaşamadım. Bu sefer nevagen firmasını tercih ettim. Cihazları panaroma ile aynıymış ve onlardan daha ucuz diye.
Alp2108ask Gunesazra genoksta yaptırdık şuan 30 haftalığız bir problem yaşamadık. Ben riske atmamak adına taramalarımı ve ayrıntılı mı yaptırdım. Ayrıntılı ultrasonu hem devlette hem özelde yaptırdım. Herhalde sonuçlarda bir sorun olsa o kadar taramada ayrıntılıda çıkardı diye düşünüyorum.
niles2081 Gunesazra ben yeni genoksa yaptırdım Bir sorun olumsuzluk yaşamadım Memnun kaldım Temsilci ile görüştüğünüz zaman tedirginim hakkınızda kötü yorumlar var deyin Ayrıca indirim isteyin
asli_13 Genoks hakkında küçük bir araştırma yaparsanız çok fazla kötü yorum var onun yerine. İmkanınız varsa yurtdışı firmalarına yaptırın. Natera panorama, eurofins gibi firmalara. Ben natera panoramaya yaptırmıştım gayet memnun kalmıştım
Aslaninannesi_ Canım genoks hakkında çok olumsuz yorum var şikayet vara bakarsan çok kişiye sağlıklı diyip doğunca kromozom hastalığı olan çıkmış güvenilir bir firma değil
Minimalist03 Ben genoksta yaptırdım bir sorun yaşamadım genoks hakkında özellikle cinsiyet konusunda sanırım karısıklık olmuş şikayetler o yöndeydi sadece doktora soylenıldıgı ıcın mi bilmiyorum ama ben her yönden sıkıntı yasamadım
Gunesazra Minimalist03 fiyat olarak genoks 10bin fiyat verdi diğerleri aşırı pahalı geldi açıkçası bütçeme bu uyuyor. Ciddili hastalıklarda down gibi problem çıkarmıyor sorun değil aslında
Minimalist03 Gunesazra Ben temmuz ayında 11500 e yaptırdım tabi içeriği farklı bir paket olabilir sizin ki 10 bın cok uygun
Ayden6 Gunesazra evet cinsiyet belli oluyor fakat size gelen raporda yazmıyor firma doktorunuza söylüyorlar. Doktorunuz da size söylüyor
Gunesazra Minimalist03 devlet hastanesinden yönlendirildim özelden yönlendirme daha pahalıymış birde sağlık çalışanıyım ondan dediler
Arven12 Feta dna icin özel hastanede kan vermek yeterli ceğil mi yoksa kendimiz mi bulmalıyız yaptıracagımıx yeri