Kızlar yumurtalama takibi yapıyorum adetimin 3. Gününde hormon için kan verdim lh 4 çıktı.
Test yapmaya başladım bugün adet bitiminden 10. Gün
2 gündür test koyu çıkıyor ama akıntıda değişiklim yok yani azcık sulu akıntım var, normalde yumurtalamada yumurta akı gibi olması gerekiyor, akıntı konusunda böyle birşey yşayan varmı,anormal bi durum mu yoksa normal mi.
