biraz uzun ama yardımcı olacak olan var mı? benim adetim 5 aralık günü bitti. 7 aralıkta korunmasız ilişki oldu.9 aralıkta çok az pembemsi bir akıntım oldu.12 aralıkta korunmasız ilişkim oldu 15 aralıkta korunmasız ilişkim oldu ve o gün akşamında regl öncesi gibi hafif kramplar oldu tek taraflı ve yumurta akı gibi akıntım başladı ve devam ediyor ara ara akıntım. bel ağrısı ve baş ağrım var. şimdi ben normalde akıntı ve krampları regl olduktan 20 güm sonra yaşarım bu ay ilk defa 10 gün sonra oluştu kramp ve akıntı. acaba yumurtlama tarihim mi farklıydı yoksa regl sonrası ilk ilişkide hamile kalmış olabilir miyim?