[silindi] Halime66 gerçekten burdaki önerilere göre isim mi koyuyorsunuz? Bence içinize sinen ismi koyun 🌸
a-b1 Halime66 evet pek uyumlu gelmedi bana üzgünüm 🥲Ama gönlünüz hangisine yakınsa tabiki onu koyun 🥰
Halime66 [silindi] öyle yapıcam ama genel olarak beğenilmedi nedense tabi ben yinede içime sindiği için koyacağım 🥰
[silindi] Halime66 ayrıca isim de gayet güzel 😇 hep yeni isimler görüyordum burda. Adıyla yaşasın bebiş 🌸🤲🏻