Ebrueren Türk Telekom hiç kullanmadim canım ama ben kendi operatörümde telesekreterin her sorusuna müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum diyorum. En sonunda telesekreter bağlıyor. Ama baglayana kadar kanser ediyor. Bankalarda da bu şekilde yapıyorum oluyor. Denemediysen dene bence belki olur.