BebegimVeBenn_ seda_ay bat 17 regl olmadım 4 tane test yaptım silik çizgi çıktı dün aksam kan verdim beta 27 çıktı doktor 2 gün sonra birdaha tekrarlayalım dedi geç döllenmeden süpheleniyorum
tosbito seda_ay bat 18di. Regl olmadım iki test yaptım biri silik çıktı diğeri negatif. Biraz daha gecikme bekleyip tekrar yapmayı düşünüyorum Pazar falan
Busraaaakkk Bende olmadım kızlar sizde yine silik çıkıyormuş benim o bile çıkmıyor 😂 tek çizgi… günümde hiç gecikmez beklemeye devam edicem bende
BebegimVeBenn_ seda_ay 3 tane artımed strip test yaptım diğerini kaset test yaptım bugün yine kaset test yaptım hepsinde silik çizgi çıktı
BebegimVeBenn_ seda_ay bendede öyleydi hatta erken olurdum 1 2 gün benim sonuç bu şekilde çıktı betamın artmasına bakacagız
BebegimVeBenn_ seda_ay hatta adet trihimden 1 gün önce bile test yaptım erken gebelik testi ama negatif çıktı tam adet günümde ve 3 gün boyunca test yaptım silik çizgi çıktı
ogretmenblg Benimde bat 13 gecikme yaşıyorum test yapmadım normal de gecikmem oluyordu pcos var bende