Denizanne Merhaba kızlar. 🙌🏼 Ben 4 aylık hamileyim şimdiye kadar ikili testi yaptırdım toksoplazma testi yaptırdım üçlü teste doktorum gerek yok sadece afp mom testini yapalım dedi bu hafta onu yapıcaz. Bide sağlık ocağındaki rutin kontrollerim yapıldı. Çok sükür hersey temiz 🥰🥰 sırada önüme çıkacak neler var acaba??
AyEr Denizanne toksoplazma ve afm mom ney canım bende dort aylıgım rutın saglık ocagı yapıldı ve ıkılı test dıger ıkı test ney bılgı verırmısın
Kbradmrdg Denizanne tetanoz aşını kaçıncı haftada oldun canım? Bir de ikili test dışında saydıkların nedir?
dml33 Fatmaa123 acken kan aliyorlar bide glikozlu bi icecek icirip tekrar kan aliyolar 3 kere kan aliniyoms sekerine bakiolar yüksekse diyet yada insulin basliyolar
semrakarahan AyEr tokoplasma bir enfeksiyon cesididir kanda bakiliyor bnde cikmisti kedilerden cig etten falan bulasiyor afp testide 3 lu 4 lu test gibi bisey doktorm oyle demisti
dml33 Fatmaa123 agiz kurulugu falan oluyorms sekerde ama 24-28haftalari arasinda yaptirabilirsn daha varsa zamaniniz aclik sekerinize falan baktirin saglik ocaginda