Senna2 normal doğum diye zorladık ama olmadı sezeryana alındım asistan doktorlar ilgileniyor günde 3-4 kere uzman geliyor bilgi ve muayene ediyordu ameliyatımı da asistan doktor girmişti diğer doktor uzman mıydı bilmiyorum ama asistan doktorları da iyiler bende tereddüt ediyordum uzamana bilgi vermeden veya uzmandan bilgi almadan bir şey yapmıyorlar