Lütfen kafanızı bulandırmayın doğmasına zaten çok az kalmış kendi doktorunuzdan devam edim devlet hastanesinde maalesef ihmal cok ben basta gittim bana 4 5 . Ayda kullanılacak ilacı 2.ayda vermişti özel takipli doktorum bu ilaca suan cok erken dedi o zaman anlamıştım asla önemsemediklerini . Hem doğum yaklaştı artık bir de bunun stresini çekmeyin her cocuk bir olacak diye şart yok kendi doktorunuz bunu önemli bulsa söylerdi