Merhaba kızlar normalde 10 haftalık hamileyim ama bı süredir lekelenme tarzi kanamalarim oluyordu lekenlenme suresince progesteron iğne kullandım bugün doktora gittiğimde doktor bebeğin kalp atışlarınin durduğunu söyledi üç farklı ultrason cihazı ile baktı hiçbirinde duyulmadi istersen şimdi bebegi alalım istersen bı hafta sonra yine bakalım kalp atışı yoksa mecburen almak zorundayız dedi bende vebaline girmek istemedigim için bı hafta daha beklemek istedim bu arada devlet hastanesine gittim sizce farklı doktora gitmeme gerek var mı veya bı hafta daha beklemek zararlı mı etrafimdakiler keşke aldirsaydin seni de zehirleyebilir fln dedi daha önce böyle bı durumu yaşayan varsa bilgilendirebilir mi?