Ben kahvaltıyı çok iyi yaptığımda öğlen açıkmıyorum akşama kadar 2 yada 3 ara öğünler yapıyorum gebelik şekeri sınırda o yüzden dikkat ediyorum akşam yemeğinden sonra basen bir meyve bir bardak kefir içiyorum bu aralar biraz iştahım yok gibi anlamadım yerken proteini yüksek şeyler tüketiyorum bebeğim doğru oranda kg alıyor mu bilmiyorum sizde durumlar nasıl