Melekk_1 35 haftalık bebiş anneleri nasılsınız bebeğinizin kilosu iyi mi. Bizim 3 hafta önce 2 kilo idi, pazartesi günü 2700 kg olduğunu söyledi doktorun iri bebek olabilirmiş gebelik şekerinden dolayı oda boyu da 47. 48 cm dedi
Aybik- Melekk_1 şuan 35+3 üz, tam 34 de gittiğimizde 2600 demişti bizimkine de biraz iri dedi çarşamba günü gideceğiz kontrole bakalım kaç olmuş
MerveA2020 Melekk_1 Ben de 35. Haftadayım. Geçen hafta 3 kiloyu geçmiştik , önümüzdeki hafta gideceğim tekrar bakalım 🤗Oğlum 4 kilo üzeri doğmuştu şimdi kızım da öyle olacak gibi dedi doktor 😅Gebelik şekerim çıkmadı genetik dediler
Melekk_1 Aybik- bu bizim bebisler doğuma kadar 4 kg olmasalar bari ben yurtdışındayim asla sezeryan yok, 4200 ile normal doğum yaptırdılar bana ilk hamileliğimde 😄
Melekk_1 Gunduzanne ilk hamileliğimde de vardı gebelik şekeri sorun olmaz korkmayın nadiren erken doğuma neden oluyor baka bir hastalık var ise. Ve bebeğin iri olmasına sebep oluyor :) sağlıkla gelsinler
ikibebeliannis Melekk_1 doktorum kilosunu ölçmedi yurtdışındayım Nst de yok burda doğurana kadar Hastahane ne zaman sancın suyun kanaman gelir direk ambulans ile gel dedi tahmini doğum tarihim 16.01.2025 Göbeğim aşagı düştü Ara sıra kasılmalarım oluyor öyle ev temizliği yapıyorum her gün bi oda şeklinde Mide yanmam var şimdilik böyle 😂
Melekk_1 ikibebeliannis kilo ve boy her ultrason da bakılır ama sor bence kendin. Kız hiç merakta mı etmedin 😂
smyye57 ikibebeliannis bende 36+0 haftalık hamileyim 35+4 de doktora gittiğimde 46 cm 2701 dedi ve nst de sancı çıkmadı uygulamada doğum tarihimiz 16.01.2025 görünüyor benimde ☺️
12betul Melekk_1 35+0 da 2800 dü kilosu şimdi 35+6 yım yarın kontrolüm var . Kasılmalarım arttı aslında sanki her an çıkacak gibi de bakalım ne zaman gelmek isterse kızım ❤️ ama artık zorluyor . Gece inlşyorum resmen az kaldı diyorum