Erva_41 kızlar adetime 4 gün kaldı bu sabah ilk idrarla yaptım daha öncekiler negatifti şuan gölgemsi bişey görüyorum acaba bana mı öyle geliyor
Zeynepugrl Erva_41 adetime 4 gün kala yaptım hiç çizgi yoktu bir güm geçtikten sonra yaptım silik çizgi oluştu bence adet geçince yine dene
Erva_41 Zeynepugrl şuan gölgemsi bişey görüyorum zaten tekrar deniycem ama merak ettim işte hayırlsıı artık yaaa